vendredi 14 janvier 2022

Chanson du jour : London Grammar - Everyone Else


"Everyone Else"
Auteurs : Gregory Kurstin / Daniel Harry Joseph Rothman / Dominic Ashley Ronald Major / Hannah Felicity May Reid



Time is worth everything
Words against the tide
Grand failing of failings
And everything you call mine
Blessings on horizons, I swear
I saw people on the floor
Underwater and over there
Under oceans and in my head
Everyone else knows why
Everyone else knows why
Look what you've done
Everyone else knows why
Everyone else knows why
Look what you've done
I'm flying away from fire
And I'm running from the known
I see the most beautiful colors here
In a terrifying storm
Everyone else knows why
Everyone else knows why
Look what you've done
Everyone else knows why
Everyone else in another life
Now look what you've done
And you won't find me here
You won't find me there
You won't find me anywhere
Everyone else knows why
Everyone else knows why
Look what you've done
Yeah!
It's enough you look at me that way
It's enough you ever know
Are you every single time you stay
On a word you won't leave you alone
'Cause everyone else knows why
Everyone else saw why
Look what they've done
Everyone else saw why
Everyone else knows why
Look what you've done
Everyone else knows why
Everyone else knows why
Look what you've done
Everyone else knows why
Everyone else knows why
Look what you've done


[Verset 1]
Le temps vaut tout
Mots à contre-courant
Grand échec des échecs
Et tout ce que vous appelez mien
Bénédictions sur les horizons, je jure
que j'ai vu des gens par terre Sous l'
eau et là-bas
Sous les océans et dans ma tête

[Refrain]
Tout le monde sait pourquoi
Tout le monde sait pourquoi
Regarde ce que tu as fait
Tout le monde sait pourquoi
Tout le monde sait pourquoi
Regarde ce que tu as fait


[Couplet 2]
Je m'envole loin du feu
Et je fuis le connu
Je vois les plus belles couleurs ici
Dans une tempête terrifiante

[Refrain]
Tout le monde sait pourquoi
Tout le monde sait pourquoi
Regarde ce que tu as fait
Tout le monde sait pourquoi
tout le monde dans une autre vie
maintenant regarde ce que tu as fait

Aucun commentaire: